Splošni pogoji
Za kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslov: info@zluftaj.si
Cene
Redna cena označena ob artiklu je cena za posamičen artikel. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Akcijska cena velja samo za artikel, ki je naveden v akciji. Če ima stranka s tem težave, smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
- bistvene značilnosti blaga
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil
dobavljiv v razumljivem roku) - pogoje izvršitve storitve (način, kraj in rok )
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane
kupca vračilo izdelka - pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil
mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o
odstopu pogodbe.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja popravilo proti plačilu, vzdrževanje blaga in nadomestne dele je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Stvarna napaka
Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znan
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Plačilo
Ponudnik izda račun, z razčlenjenimi stroški . Uporabnik plača naročeno blago predračunu na TRR.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi v našem skladišču je dobava blaga 1-3 delovnih dni in do 30 dni za izdelke ki so na zalogi pri naših dobaviteljih. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov. V primeru nakupa izdelka, kateri potrebuje montažo, je rok dobave odvisen od zasedenosti monterskih ekip in se ga dogovori po opravljenem naročilu. Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Reklamacije, pritožbe in informacije
V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Zluftaj.si, nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte info@zluftaj.si. Reševanje morebitnih sporov s podjetjem je na izvensodni način možen na podlagi Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov.
Kontakt
Zluftaj.si, Nataša Bola s.p., Novi dom 62, 1420 Trbovlje
Telefon: 041 444 590
ID za DDV: SI53363159
Matična številka: 8633762000
Transakcijski račun: SI56 0233 0026 4397 071 (NLB d.d.)
Telefon: 041 444 590
E-pošta : info@zluftaj.si